sâmbătă, 7 februarie 2015

Pact cu mine însămi









Bună seara fetelor!Am facut o înțelegere cu mine însămi.Vreau să creez un plan și să mă țin de el.
Constă în alegerea a zece produse care au fost neglijate, din diferite motive, dar care trebuiesc readuse la "viață" și consumate!După ce le-am ales,m-am gandit să vorbesc și puțin despre ele,măcar în mare să-mi spun parerea.
  Ei bine,le-am pus undeva mai la vedere și nu mă las pana nu le consum,mai ales ca unele vor expira curand si ar fi păcat!
 Șiiiii să trecem la treabăă!:)







Maybelline New York
            Volum express turbo boost mascara
E un rimel care îmi place.Nu este preferatul meu dar ceea ce promite face!
Confera volum,automat vizibil si alungeste genele.
Insă îngroașă genele și dacă insiști de mai multe ori cel mai probabil încep a se lipi între ele.
Oricum plănuiesc să mă țin de el o perioadă cat mai lungă!











L'oreal Paris -Sublime Fresh
  Lapte demachiant special conceput pentru tenul normal sau mixt,curață în profunzime tenul și zona ochilor de impurități și orice urmă de machiaj,chiar si cel rezistent la apa. Pentru fata si ochi.
  Cand l-am aplicat pe un ochi a început să mă usture urat.Am crezut că poate dispare,am mai aplicat încă putin demachiant pe discheta și apoi pe ochi,iar usturimea a devenit și mai accentuată! Așa că nu l-am mai încercat și la celalalt ochi.
Dezamăgită,l-am pus undeva deoparte și cam asta a fost.
Insă recent mi-a venit ideea sa il folosesc strict doar pe față.
Iși face treaba! :)






Cremă remodelantă anticelulită pentru celulita normală

E mai bine de jumătate in el.
 Intr-adevăr,conferă fermitate,încă din primele dăți.Are un miros finuț și plăcut.
Dar de pierdut cm nu știu dacă e pe bune.Nu prea am fost conștiincioasa incat să-mi dau seama.
La mod de administrare specifică faptul că trebuie utilizat 1-2 ori pe zi. Ei bine,au fost zile cand am uitat de el.Au aparut apoi alte creme și pus deoparte.
Păcat de el,am să il folosesc mai des de acum.












Eyeliner S-he 001
Sunt înebunită după tușuri! De aceea experimentez tot felul,poate descopăr acel duș minune!
Nu pot spune ca e preferatul meu sau că mă omor după el!De aceea l-am și neglijat.
 Ca intensitate e ok,ca durată nu e cel mai bun și nici pensula nu e chiar pe placul meu..
Dar am de gand sa il consum.







Baked bronzer e.l.f.    aici

Oferiti tenului un aspect sanatos, bronzat, cu noul bronzer „baked”. Coapte in cuptor, aceste bronzere ofera o pigmentare bogata si un efect minunat. Formula care se pastreaza timp indelungat ofera o aplicare de calitate, neteda si uniforma. Contine ingredienti cheie jojoba, trandafir, floarea soarelui, caise si struguri, care hranesc pielea si o hidrateaza. Aplicati culoarea  uscata pentru o pigmentare usoara sau folositi o pensula umezita, pentru un efect mai intens.
Am editat putin poza ,astfel încat sa se vadă mai bine.Este destul de pigmentat si oferă strălucire de bun gust! Mai degrabă este stralucitor decat colorat.După ce îl aplici,luminează partea dorită și se pune un accent frumos pe acea parte.
Eu spun că merită să il aveți!
     Mai ales daca e și la reducere!
Lip balm Pineapple 

Cuvantul care il descrie cel mai bine:consumabil!
Hidratează,însă nu cum ti-ai dori de exemplu iarna,cand e vremea rece și ai buzele uscate.
Este un balsam de buze fără culoare,dă luciu,cu o textură care nu este lipicioasă.
Și încă un lucru,greuuuu se mai consumăă!
14g






Pudră de față compactă e.l.f. Studio   aici                 
 Am comandat porcelain și m-am speriat cand am primit-o și am vazut cat e de galbena!Mă așteptam sa fie mai albă.
Am incercat-o pe ten si se vede bine! 
In schimb e prăfoasă și nu rezistă așa bine pe ten pe cat mă așteptam.                                                                                                                         Fard de obraz e.l.f. Studio aici 
Nuanța:candid coral
Cu o textura neteda, se aplica usor pe piele oferind un aspect matasos. Poate fi folosit singur sau cu alte produse cosmetice pentru un efect mai intens. Evidentiati tenul printr-un aspect stralucitor si sanatos!

 Credeam că e o nuanța mată cand am cumparat-o. Dar in realitate are un sidef,care straluceste pe obraz.Nu arată urat,dar eram dezamăgită cand am primit-o. Acum a început să-mi placă!



Luciu de buze chupa chups
Miroase extraordinar!Și cu asta am spus tot! 
Este un luciu incolor cu miros de chupa chups!
 

   
                                               
        Cremă de maini cu unt de cacao și vitamina E
 Imi place mult! Are un miros placut,numai bun de întins mana după el atunci cand vrei să-ți mai răsfăți mainile din cand în cand!
E un produs ok. Hidratează,intră usor in piele,dar trebuie sa pui o cantitate mică.
 Pretul este unul accesibil,pana in 10 lei! Eu l-am prins la oferta și am dat 6 lei.
Se consumă greu,dar îl bag eu la treabă!                                                                                                      








Voi ce produse "uitate" aveți și ați vrea să le acordati mai multă atenție?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu