vineri, 13 februarie 2015

Weekly shop #1





Nivea double efect demachiant pentru ochi

Preferatul meu in prezent! Curață instant,delicat,îmi e drag ce să mai!Ceea ce promite,aia face!:)
Merită să îl incercați!
Ce promite:îndepărtează eficient machiajul puternic rezistent la apa,printr-o singură mișcare delicată.
Protejează zona sensibilă a ochilor datorita formulei bi-fazice.
Mod de aplicare:Agita bine înainte de folosire.Aplică pe o dischetă demachiantă si curăță printr-o singură mișcare zona sensibilă a ochilor.

    Compatibilitate la nivelul pielii testată dermatologic si oftalmologic.
Nota 10 din partea mea!
Pret:15 lei



Gerotival Plant:Cremă sebo-reglatoare purificatoare

Utilizare:Se folosește zilnic,dimineața și seara,după curățarea prealabilă a tenului.Se aplică pe față și se masează ușor pană la absorbția completă.
 Costă pană în 20 de lei.
Mi-a plăcut faptul că intră foarte repede in piele și nu lasă o urmă uleioasă la cum mă așteptam.
Pentru o primă impresie îmi place.
Am văzut și un rezultat in privința excesului sebumului,avand un ten gras cu acnee,nu mi-a mai strălucit fața ca de obicei.
Cu acneea rămane de vazut însă pe parcurs dacă va face ceva.


Corector "acoperire maximă" e.l.f. Studio

Nuanța:Porcelain

Ce nu mi-a placut a fost faptul că era vizibil mai gol decat trebuia.Mă așteptam să fie plin,dar nu a fost așa. Poate că așa sunt toate..
Culoarea este mai deschisă, poate că sunt nebună,daar mie așa-mi place pentru că îl folosesc pentru cearcăne și dă un aspect de prospețime și luminozitate.
Imi place,acoperă,dar după trebuie aplicată pudra pentru o mai buna fixare.




Tuș de ochi e.l.f. Essential
Culoarea:Coffee

Tușurile de la Elf sunt cele printre preferatele mele!
Culoare intensă,pensulă ok,durată ridicată.
Se merită!

Am folosit blițul ca să se observe mai bine diferența dintre maroul ăsta închis si negru. Fără bliț nu se observă așa bine.
Se aseamănă foarte mult pe pleoape.


Bolsius Aromatic juicy orange

Le-am ochit,m-am dus către ele și am început să le miros.
Ce mi-a placuuut!M-am lăsat prostită și de preț (6 lei cred)
și atat mi-a trebuit!Ale mele au fost!
Am venit acasă încantată și am aprins una.Ce să vezi?
Miros ioc.Băi da nici urmă măcar de vreo aromă în cameră,nici măcar deasupra lor!
Cred că mai bine miros cand nu sunt aprinse.:))
Deci nu!







Dazzling Moments Avon Body scrub

Are un miros care te face să te îndrăgostești de el pe loc!E genial și am dat pe el 10 lei.
Dacă aveți ocazia să il cumpărați,nu ezitați!

Trusă farduri de pleoape Avon

Dezamăgită.Nu mi-a plăcut:
-culori prăfoase,șterse
-nu sunt pigmentate cum mi-ar plăcea
-nici la capitolul rezistență nu stau bine

Deci din partea mea,au un nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu